Mohu zboží vrátit, nebo reklamovat?

I mistr tesař se někdy utne. Věřte, že se maximálně snažíme a veškeré zboží kontrolujeme, než ho k Vám pošleme. Stát se ale může cokoli, a tak jsme připravení i na to, že Vám zboží „nepadne“ nebo nastane jiný problém. Můžete nákup tedy vrátit, nebo reklamovat. Ozvěte se nám na email: info@czechdeals.cz. Napište, co se stalo a číslo Vaší objednávky. Spolu už to nějak vyřešíme.

 

Jak to bude probíhat?

Vracím, prosím.

Snažíme se i tohle Vám co nejvíce usnadnit a myslíme na možné komplikace už dopředu. Když Vám posíláme potvrzovací email o objednávce, připojujeme k němu speciální formulář odstoupení od smlouvy. Pokud tedy chcete zboží vrátit, stačí vyplnit tento formulář a odeslat ho spolu se zbožím zpět na naši adresu. Ta je uvedena na formuláři nebo ji najdete na našich stránkách zde, jako kontaktní adresu. Do 14 dní nemusíte ani uvádět důvod. Vyplníte jen kontaktní údaje, číslo účtu a název produktu, který chcete vrátit.

Spoléháme na Vás, že zboží vrátíte nepoškozené, s původním obalem si ale starosti nedělejte. Stačí když produkt zabalíte do neprůhledného obalu.

Reklamuji, prosím.

Tady je nejlepší zavolat, anebo napsat email. Reklamace řešíme individuálně. Pokud je nějaké zboží vadné, poprosíme Vás o fotku a pak se na všem domluvíme. Budete chtít poslat nové zboží nebo raději vrátit peníze? Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. 

Kdy dostanu peníze nebo nové zboží?

Peníze jsou vráceny ze zákona do 14-ti dnů od doručení vráceného zboží.