Mohu zboží vrátit, nebo reklamovat?

I mistr tesař se někdy utne. Věřte, že se maximálně snažíme a veškeré zboží kontrolujeme, než ho k Vám pošleme. Stát se ale může cokoli, a tak jsme připravení i na to, že Vám zboží „nepadne“ nebo nastane jiný problém. Můžete nákup tedy vrátit, nebo reklamovat. Ozvěte se nám na email: sluzebnicek@czechdeals.cz. Napište, co se stalo a číslo Vaší objednávky. Spolu už to nějak vyřešíme.

 

Jak to bude probíhat?

Vracím, prostřednictvím Zásilkovny

Své nechtěné nebo nepoužité zboží můžete vrátit prostřednictvím Zásilkovny. Balíček prosím doneste do jakékoliv pobočky, jejich seznam najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky a nadiktujte kód 92551344, zaměstnanec pobočky si sám vytiskne adresní štítek. Není potřeba nic tisknout.

Do balíčku nám prosím napište tyto informace:

Peníze za vrácené zboží Vám pošleme na uvedený bankovní účet. Platby vracíme v průměru do 14-ti dnů.

 

Reklamuji, prosím.

Tady je nejlepší napsat email. Reklamace řešíme individuálně. Pokud je nějaké zboží vadné, poprosíme Vás o fotku a pak se na všem domluvíme. Budete chtít poslat nové zboží nebo raději vrátit peníze? Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady.