I mistr tesař se někdy utne. Věřte, že se maximálně snažíme a veškeré zboží kontrolujeme, než ho k Vám pošleme. Stát se ale může cokoli, a tak jsme připravení i na to, že Vám zboží „nepadne“ nebo nastane jiný problém. Můžete nákup tedy vrátit, nebo reklamovat. Ozvěte se nám na email: sluzebnicek@czechdeals.cz. Napište, co se stalo a číslo Vaší objednávky. Spolu už to nějak vyřešíme.
Vracím, prostřednictvím Zásilkovny
Své nechtěné nebo nepoužité zboží můžete vrátit prostřednictvím Zásilkovny. Balíček prosím doneste do jakékoliv pobočky, jejich seznam najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky a nadiktujte kód 92551344, zaměstnanec pobočky si sám vytiskne adresní štítek. Není potřeba nic tisknout.
Do balíčku nám prosím napište tyto informace:
Peníze za vrácené zboží Vám pošleme na uvedený bankovní účet. Platby vracíme v průměru do 14-ti dnů.
Svoji objednávku můžete vrátit i přes Českou poštu nebo kurýra PPL na adresu:
FROGMAN s.r.o. - 26878H
Rybníky IV 738
760 01 Zlín
Česká republika
Tady je nejlepší napsat email. Reklamace řešíme individuálně. Pokud je nějaké zboží vadné, poprosíme Vás o fotku a pak se na všem domluvíme. Budete chtít poslat nové zboží nebo raději vrátit peníze? Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady.