Kdy mohu očekávat zboží?

Je nám jasné, že se na nakoupené zboží už těšíte, a tak se snažíme poslat ho k Vám co nejdříve. Pokud platíte na dobírku, nemůžeme ani dospat a posíláme balík hned druhý den od objednání. U Vás doma je pak obvykle do dvou pracovních dnů.

Zboží, které platíte předem, odesíláme až po připsání určené částky na náš účet. Netrvá to ale obvykle déle než dva dny. Dáváme Vám vědět, když se s balíčkem loučíme a odesíláme ho směrem k novým majitelům. Máte tak přehled, co se s Vaším nákupem zrovna děje.

Na všechny naše doručovatele spoléháme, ale přece jenom Vám chceme poradit. Doporučujeme tedy Kurýra PPL. Myslíme, že je tato služba pro Vás nejkomfortnější a nejrychlejší. Stejně jako Vy máme totiž radost, když zboží přijde včas a v pořádku.

 

 Co když není zboží zrovna na skladě?

I to se může stát. Třeba je o zboží velký zájem a někdo vás zrovna předběhl s koupí posledního kusu. Pokud napíšete do poradny, popř. na email info@czechdeals.cz o jaké zboží máte zájem, informujeme Vás, jakmile bude skladem. 

 

Co když zásilku neobdržím vůbec?

Využíváme externích doručovatelů, takže nemůžeme vyloučit, že se nějaký ten balíček nezatoulá. Stává se to ale maximálně jednou za deset let. V případě, že na Váš balíček marně čekáte už pět pracovních dní, kontaktujte nás, prosím. Zjistíme, co je v nepořádku a napravíme to.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.